Monday 18 March 2013

Kp3နည္းပညာ၊၄၉ဝ၊ဘေလာ့ Tamplate ေျပာင္းနည္း

 ဘေလာ့မိတ္ေဆြးအားလံုးမဂၤလာပါ။မေတြ႕ဒါလည္းၾကာျပီစိတ္ရွည္ရွည္ေစာင့္ေပးၾကတဲ့အတြက္အထူးဘဲေက်းဇူးတင္တယ္လို႕ ထပ္ေျပာခ်င္ပါတယ္။ဒီေန႕က်ေနာ္ဒီေန႕တင္မယ့္နည္းပညာကေတာ့အသစ္မဟုတ္ပါဘူး။က်ေနာ္အြန္လိုင္းမထိုင္ႏိုင္တဲ့အခ်ိန္ ေလးမွာကြန္မင့္မွာေမးၾကတာအမ်ားဆံုးျဖစ္တဲ့နည္းပညာေဟာင္းတစ္ခုထဲကဘေလာ့Tamplateေျပာင္းနည္းျဖစ္ပါတယ္။အျခား ကြန္မင့္မွာေမးတာေတြလည္းမ်ားပါတယ္။က်ေနာ္အားလံုးျပန္တင္ေပးမွာပါ။တခ်ိဳ႕ေမးထားေတြကလည္းက်ေနာ္တင္ျပီးသားပိုစ္ ေတြမ်ားပါတယ္။ရွာမေတြ႕လို႕ဆိုေတာ့အဲဒီလင့္ခ္ေတြကိုက်ေနာ္အားလံုးျပန္တင္ေပးပါ့မယ္။ဒီTamplateေျပာင္းနည္းဟာအားလံုး ရွင္းသြားေအာင္က်ေနာ္ပံုနဲ႕ျပထားမွာျဖစ္ပါတယ္။ျပီးေတာ့Tamplateအခမဲ့ရယူႏိုင္တဲ့ဆိုက္ဒ္ေတြက်ေနာ္ဘေလာ့မွာလည္း တင္ထားတာရွိပါတယ္။ ok..http://kp3family.blogspot.com/2012/05/kp3-tamplate.html

No comments:

Post a Comment